
- ❖ Chusty trójkątne(0)
- ❖ Dywany(216)
- ❖ Koszyki(14)
- ❖ Podkładki(10)
- ❖ Poduszki(12)
- ❖ Pufy(2)
- ❖ Torebki(43)
- ❖ Chusty trójkątne(0)
- ❤︎ Dostępne od ręki ❤︎(1)
Nowości


175,00 zł

110,00 zł

110,00 zł

110,00 zł

110,00 zł

110,00 zł

110,00 zł

110,00 zł

110,00 zł

110,00 zł

175,00 zł

130,00 zł

Informacje ogólne:
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Produkt bez wad. Jeżeli Produkt sprzedany za pośrednictwem Sklepu ma wady, Klient ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy.
- Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres kontaktowy podany przez Klienta (adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej).
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Klienta przy składaniu Zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru Produktu. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką Produktu ponosi Klient.
Składanie reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
- Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.
- Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Pracownia Montefiore™ Maja Mazur, ul. 700-lecia Niemodlina 23, 49-100 Niemodlin.
Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem.
W celu zwrócenia zakupionego towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu oraz data zakupu.
- Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.
- Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Pracownia Montefiore™ Maja Mazur, ul. 700-lecia Niemodlina 23, 49-100 Niemodlin.