Bestsellery
MANDALON - Dywan okrągły
MANDALON - Dywan okrągły

175,00 zł

szt.
OMNIA - Dywan okrągły
OMNIA - Dywan okrągły

110,00 zł

szt.
OMNIA - Dywan okrągły
OMNIA - Dywan okrągły

110,00 zł

szt.
OMNIA - Dywan okrągły
OMNIA - Dywan okrągły

110,00 zł

szt.
OMNIA - Dywan okrągły
OMNIA - Dywan okrągły

110,00 zł

szt.
OMNIA - Dywan okrągły
OMNIA - Dywan okrągły

110,00 zł

szt.
OMNIA - Dywan okrągły
OMNIA - Dywan okrągły

110,00 zł

szt.
OMNIA - Dywan okrągły
OMNIA - Dywan okrągły

110,00 zł

szt.
OMNIA - Dywan okrągły
OMNIA - Dywan okrągły

110,00 zł

szt.
SQUARE - Dywan prostokątny
SQUARE - Dywan prostokątny

110,00 zł

szt.
MANDALON - Dywan okrągły
MANDALON - Dywan okrągły

175,00 zł

szt.
MANDALA - Dywan okrągły
MANDALA - Dywan okrągły

130,00 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Informacje ogólne:

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Produkt bez wad. Jeżeli Produkt sprzedany za pośrednictwem Sklepu ma wady, Klient ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy.
  2. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres kontaktowy podany przez Klienta (adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej).
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Klienta przy składaniu Zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru Produktu. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką Produktu ponosi Klient.

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.
  3. Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Pracownia Montefiore™ Maja Mazur, ul. 700-lecia Niemodlina 23, 49-100 Niemodlin.

Zwrot towaru:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem.

W celu zwrócenia zakupionego towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu oraz data zakupu.
  2. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.
  3. Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Pracownia Montefiore™ Maja Mazur, ul. 700-lecia Niemodlina 23, 49-100 Niemodlin.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl